Belachelijke verzendkosten bij kleine bestellingen, traag verzenden en bizar slechte communicatie. In reactie op de reactie: Vraag; Waarom krijg ik bij het toevoegen van 1 item van 12 euro 15 euro bovenop de 8.95 aan verzendkosten? Antwoord omdat het twee locaties zijn. Dan maar vol blijven houden dat het 8 euro is plus 8.95 (omdat je niet weet wat de drempel bestewaarde is). Klagen over het feit dat de verzendkosten slechts een bijdrage zijn aan de werkelijke kosten. Claimen dat mijn eerste bestelling gratis verzonden is terwijl ik 29,95 verzendkosten heb betaald (krijg ik die terug?)
Approuvé
Membre de ValuedShops depuis 2020
Contrôle régulier
Conditions claires
Gestion des plaintes
Entrepreneur enregistré
ValuedShops avis
Géré de manière impartiale par ValuedShops. Consultez notre politique et modalités.
- Berry LuybenTraduit avec l'IA
- stephane e.
First time shopping with them. Great prices and fast processing. Can’t ask for better :)
Quelle est votre évaluation de Sim Race Webshop B.V.?
- Wilbert Korenberg
Goeie, nette livraison et souvent dans la période indiquée
Traduit avec l'IA - Matthias
Bonne service en général. Rien à redire.
Traduit avec l'IA - Damien Zijlstra
Fucking snel alles dans la maison, magnifique entreprise
Traduit avec l'IA - Robert
bon contact, communication claire et livraison rapide
Traduit avec l'IA